Sikkerheden først   -   Åben som sædvanlig

COVID-19 FAQ

  1.  ▼ Hvilke foranstaltninger har Mathmos indført for at støtte sine medarbejdere og kunder?

    Vi anerkender, at dette er en vanskelig og usikker tid for vores kolleger og kunder. Vi prioriterer deres helbred og sikkerhed, og vi gør alt, hvad vi kan, for at minimere den potentielle spredning af virussen.

    Alle medarbejdere, som ikke er nødvendige i produktion eller distribution, er blevet forsynet med alle de nødvendige værktøjer til at arbejde hjemmefra. På alle vores arbejdssteder har vi øgede sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at vi beskytter vores kolleger og kunder. Håndvask er tvungen på vores fabrik og distributionscentral, og vi er i gang med at forbedre rengøringsplanen. Antibakteriel gel, masker og latexhandsker er til rådighed, og medarbejderne på fabrikken følger rådene om at holde afstand og arbejder i øvrigt i henhold til anbefalingerne fra WHO.

  2.  ▼ Kan jeg stadig købe Mathmos' produkter online?

    Ja, vores onlineforretning er åben som sædvanligt.

  3.  ▼ Jeg har bestilt et produkt online. Vil leveringen blive påvirket af den aktuelle situation?

    Vores websites fungerer, og vores team arbejder hårdt på at sikre, at ordrer behandles som sædvanligt.

  4.  ▼ Holder Mathmos' fabrik i Storbritannien og distributionscentralen i Tyskland stadig åbent?

    Vores fabrik og distributionscentral er i gang som sædvanligt, og de er godt forsynede med Mathmos-produkter.

    På alle vores arbejdssteder har vi øgede sundheds- og sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at vi beskytter vores kolleger og kunder. Håndvask er tvungen på vores fabrik og distributionscentral, og vi er i gang med at forbedre rengøringsplanen. Antibakteriel gel, masker og latexhandsker er til rådighed, og medarbejderne på fabrikken følger rådene om at holde afstand og arbejder i øvrigt i henhold til anbefalingerne fra WHO.

  5.  ▼ Vil der være forsinkelser i leveringerne?

    Vi har forlænget vores leveringsfrister med 2 dage for at give plads til korte forsinkelser i denne tid.

  6.  ▼ Har I udvidet politikken for returnering?

    Vores returpolitik er nu vendt tilbage til 30 dage fra afsendelsesdatoen, for mere information se her.

  7.  ▼ Bliver jeg nødt til at forlade mit hjem for at returnere en vare?

    Nej, adskillige fragtfirmaer tilbyder afhentningsservice, se f.eks. her .

  8.  ▼ Hvilke sikkerhedsforanstaltninger træffer jeres fragtfirmaer?

    Se opdateringer her fra vores fragtfirma UPS

  9.  ▼ Hvis medarbejdere hos Mathmos bliver tvunget til selvisolation, vil de da få betalt sygefravær?

    I tilfælde af at nogen af vores medarbejdere bliver tvunget til selvisolation, vil vi støtte vedkommendes velvære og sundheden hos dem, der er omkring dem. Medarbejdere, der rådes til selvisolation, og som ikke kan arbejde hjemmefra, såsom vores personale på fabrikken og distributionscentralen, vil blive betalt.

  10.  ▼ Visse områder i mit land oplever problemer med leveringer. Hvor kan jeg se, hvilke områder, der er berørte?

    Se her.

 
 
Vi har placeret cookies på din computer for at gøre dette website bedre. Få mere at vide 
    
Op