Gratis hurtig levering uden ekstra omkostninger - 2 års garanti

Levering og returnering

Gratis levering inden for 2-5 arbejdsdage

(Pærer og tilbehør under 250 DKK sendes med Post NL og tager lidt længere tid).

Din ordre afsendes direkte fra et pakhus i Tyskland, hvor vi har et stort lager af hele Mathmos' produktlinje

  1.  ▼ Ofte stillede spørgsmål om Brexit

    Skal jeg betale told, fragt eller andre afgifter?

    Nej, den pris, du ser, er den pris, du skal betale. Der ikke andre afgifter.


    Hvor vil min ordre blive sendt fra?

    Ordrer til EU sendes fra vores Rhiem-distributionscenter i Tyskland. Her har vi et rigeligt lager af Mathmos-produkter, og vi har samarbejdet med Rhiem i adskillige år.


    Er der forsinkelser på grund af Brexit?

    Mathmos har planlagt efter forsinkelser i denne indledende periode af Brexit, og vi har opbygget lagre på vores tyske distributionscenter, så vores kunder forsat vil modtage en god service.


    Vil der være ekstra afgifter eller told, hvis jeg ønsker at returnere mit produkt?

    Nej, du betaler kun omkostninger ved returnering af produktet i dit eget land.

  2.  ▼ Leveringstid

    Hele lamper og flasker

    Vi leverer direkte til dit hjem eller din arbejdsplads med UPS inden for 2-5 arbejdsdage. Desværre kan vi ikke tilbyde forsendelse til Færøerne.

    Tilbehør og pærer (under 250 DKK)

    Postforsendelse fra Tyskland tager 1-3 uger.

    NB! Denne service kan ikke trackes.

  3.  ▼ Tracking af din pakke (UPS)

    Vi beder dig om at oplyse en gyldig e-mailadresse og et mobilnummer, når du afgiver din ordre, så vores logistikpartner kan sende dig trackinginformation via e-mail og SMS.

    UPS tracking:https://www.ups.com/track?loc=da_DK&requester=ST/

  4.  ▼ Hvordan ved jeg, hvornår jeg kan forvente min pakke? Hvad hvis jeg ikke er hjemme?

    Hvis du har oplyst et gyldigt mobilnummer og en gyldig e-mailadresse, vil UPS kontakte dig via e-mail og SMS på dagen for afsendelse og dagen for levering med information om leveringen. Hvis du ikke er hjemme, kan du ændre leveringsdagen/ leveringsadressen eller bede om at få leveret pakken til et UPS-afhentningssted.

    Hvis du går glip af beskeden, og der ikke er nogen hjemme, når chaufføren forsøger at aflevere pakken, vil der blive efterladt et kort.

  5.  ▼ Covid-19 opdateringer

    Mathmos holder åbent, og vi har nu indført alle de anbefalede sikkerhedsforanstaltninger. Din ordre vil blive leveret direkte fra vores tyske distributionscentral, hvor vi har et velforsynet lager.

    Yderligere information: Covid-19 FAQ


Gold Star-kundeservice

  1.  ▼ 2 års garanti på direkte shopping

    Varer, der er købt på Mathmos.com er garanteret mod fabrikationsfejl i en periode på 2 år fra købsdatoen, så du kan have fred i sindet. Hvis der findes en fabrikationsfejl, vil vi med glæde reparere eller erstatte dit produkt og dække alle leveringsomkostninger.

    Varer, der er købt gennem andre forhandlere er garanteret mod fabrikationsfejl i en periode på 1 år fra købsdatoen.

    En fabrikationsfejl defineres som enhver fejl i produktets materiale eller fremstilling, som forefindes ved modtagelsen.

    Skader, der er opstået som resultat af følgende omstændigheder, klassificeres ikke som fabrikationsfejl og dækkes ikke af vores garanti:

    • Pærer over 1 år gamle
    • Skader opstået ved uheld
    • Acceptabelt (normalt) slid
    • Skade opstået ved misbrug eller forsømmelse

    Vi garanterer ikke for produkter som:

    • Ikke er blevet anvendt eller vedligeholdt i henhold til vejledningen. For eksempel lavalamper, der blevet flyttet, mens de var varme.
    • Ethvert produkt, der er blevet ændret eller repareret af andre end Mathmos
    • Er købt brugt, istandsat eller solgt som beset
  2.  ▼ Fejlbehæftet produkt

    Mathmos er stolt af sine højkvalitetsprodukter, der overholder alle relevante sikkerheds- og kvalitetsstandarder. Men hvis du mener, at der er noget galt med et af vores produkter, bedes du følge disse 2 trin:

    1. 1. Brug FAQ-fanen (Ofte stillede spørgsmål) på den relevante produktside. Det kan meget vel være, at dit problem kan løses her.
    2. 2. Hvis det ikke løser dit problem, og hvis dit produkt stadig er dækket af 2-års garantiperioden (kun kunder på Mathmos.com), bedes du kontakte vores team af produkteksperter her. og de vil fortælle dig, hvad du skal gøre. Du bedes anføre følgende, for at vi kan sikre, at vi kan behandle din forespørgsel mest effektivt: Dit ordrenummer, et billede af produktet, der viser problemet, en beskrivelse af problemet samt den dato, hvor du bemærkede problemet. 

    NB. Returner ikke dit produkt uden at kontakte os først, og vent, indtil vi giver dig yderligere instruktion.

  3.  ▼ 30 dages returret

    Vi håber, at du nyder dit produkt fra Mathmos. Hvis du imidlertid, uanset årsag, ikke er tilfreds med dit produkt, har du 30 dage til at returnere det til os, og vi vil med glæde foretage en refundering.

    I juleperioden kan produkter, der er afsendt via Mathmos' websites fra 18. oktober til 25. december 2020, returneres til os indtil 31. januar 2021. Du skal blot selv betale forsendelsesomkostningerne til en adresse i det lokale land.

    Du skal blot selv betale forsendelsesomkostningerne til en adresse i det lokale land.

    Følg venligst Mathmos' returneringsprocedure i 5 trin:

    1. Kontakt os

    Du skal kontakte os per e-mail eller telefonisk inden for 14 dage, før du returnerer dit produkt. Oplys dit navn, det produkt, der skal returneres, ordrenummeret og din e-mailadresse. Vi sender dig en returneringsetiket til en adresse i dit land.

    interneteurope@mathmos.com

    2. Returneringsformular: Udfyld den, klip den ud og læg den i pakken

    Navn Ordre-id Produktnavn Årsagen til returnering og refundering

    3. Pak produktet på en sikker måde:

    Alle returvarer skal være i en tilstand, så de kan sælges igen ( i den originale emballage, ubrugt og sikkert pakket). Kontroller, at du har lagt returformularen øverst i pakken. Hvis produktet ikke returneres i en stand, så det kan sælges igen, kan vi nægte eller reducere refunderingen af produktet.

    • Lad din lavalampe afkøle i mindst 24 timer, før du pakker den (hvis du har tændt den for at se farven).
    • Brug så meget af den originale emballage som muligt. Hvis dele af den indre emballage er ødelagt, brug da egnet emballage såsom stærkt pap eller bobleplast.
    • Beskyt stikkets ben med egnet materiale såsom bobleplast eller avispapir.
    • Basen og hætten bør pakkes ind i beskyttende materiale for at beskytte dem mod ridser. Ledningen kan derefter vikles rundt om basen.
    • Husk, at lavalamper er fremstillet af glas, så de skal pakkes meget sikkert.

    4. Send dit produkt tilbage:

    Du vil modtage instruktioner i, hvordan du skal gøre dette, når vi sender dig forsendelsesetiketten. Mathmos påtager sig ikke ansvar for varer, der går tabt eller beskadiges under forsendelsen, så vi anbefaler, at du pakker dine varer forsvarligt og beholder kvitteringen for afsendelsen.

    5. Refundering fra Mathmos:

    Alle refunderinger vil blive gennemført inden for 2 uger, efter at varen er modtaget på vores fabrik. De fleste vil blive gennemført i løbet af 3-5 dage. Hvis du ikke har modtaget din refundering inden for 2 uger, bedes du kontakte os på returns@mathmos.com med sporingsoplysninger for returneringen, så vi kan undersøge sagen.



 

 
 
Vi har placeret cookies på din computer for at gøre dette website bedre. Få mere at vide 
    
Op